Ofte stillede spørgsmål
Vi har her samlet de mest stillede spørgsmål i forbindelse med at handle på VVS.dk.
Hvorfor er der forskellige leveringstider på varerne?
Der er angivet en vejl. leveringstid i arbejdsdage ud fra hver enkelt vare. Leveringstiden er angivet som 1-3 dage for varer der er på lager hos vores leverandør, der sender varen direkte til døren.
Hvis vores leverandører ikke har varen på lager, er der typisk en lidt længere leveringstid. I så fald har vi en vejl. leveringstid på 5-10 dage. Hvis varen ikke er på lager hos hverken leverandør eller producent, forventes der en leveringstid på mere end 10 dage.
Hvorfor er leveringstiden vejledende?
På trods af, at de fleste varer når ud til tiden, er leveringstiden er vejledende fordi der tages forbehold for en række situationer, der kan forsinke leveringen. Typiske årsager til senere levering kan være skade under transport, fejl i varen, fejl i lageret, eller lign.
Da leveringstiden er vejledende, opfordrer vi altid vores kunder til at bestille VVS- eller EL-installatøren, når varerne er modtaget.
Får jeg besked, hvis varen er forsinket?
Vi informerer så vidt muligt kunden om forsinkede varer. Af forskellige årsager, kan der dog være tilfælde hvor vi ikke bliver informeret om længere leveringstid fra vores leverandører. Vi opfordrer derfor alle kunder til at kontakte kundeservice, hvis varen ikke er modtaget inden for et par dage efter den vejl. leveringstid.
Hvem leverer varen?
Varerne kan både blive leveret af Post Danmark og fragtmand.
Hvad koster leveringen?
Fragtomkostningerne fremgår til enhver tid i indkøbskurven inden du gennemfører købet - samt på den ordrebekræftelse du modtager efter et gennemført køb.
Prisen varierer afhængig af varens størrelse/vægt.
Kan jeg afhente varerne på firma adressen?
Ja, du skal blot vælge "afhentning" i stedet for levering med "fragtmand/postdanmark" ved køb af dine varer.
Da vi ikke har noget lager på firma adressen, går der dog lige ét døgns tid, før vi har varerne klar til afhentning på firma adressen. Vi skriver, ringer eller SMS'er derfor til dig, når varerne er klar til afhentning.
Hvilke muligheder har jeg for betaling?
Du har mulighed for at betale med de fleste betalingskort og via MobilePay. Du har yderligere mulighed for at betale via EAN (for det offentlige). Vi tilbyder dog ikke betaling per efterkrav. For betaling via bankoverførsel eller netbank, kontakt da kundeservice.
Hvordan framelder jeg mig nyhedsbrevet?
Hvis du ikke længere ønsker at modtage vores nyhedsbrev, så kan du framelde dig ved at klikke på dette link
Husk at du til enhver tid skal være vewlkommen til, at tilmelde dig nyhedsbrevet igen :)